4 Haziran 2011 Cumartesi

İlk AŞK

Murat diye bir arkadaşım vardı benim. Hala daha var kendisi. Sanırım kendisi benim ezelden beridir arkadaşım. Ezel diyorum çünkü ben kendimi ilk bildiğim zaman Annem vardı, babam vardı, abim, ablam vardı, aha bir de bu Murat vardı.

Efendim kendisiyle daha ilkokul zamanlarında yemediğimiz halt kalmamıştı. O zamanlar tabi çok zikzaklı bir ilişkimiz vardı. İkimizin arasındaki barışı tek sağlayan etken ise abimdi. Barış olduğu zamanlarda çok ilginç olaylara imza atardık beraber. O zamanlar ona Murti derdik. Onu çocukluk yıllarımda ne kadar kavga etsek bile çok severdim ve sanırım sevdiğimden dolayı olsa gerek herkese çekinmeden kaldırdığım elimi bir tek ona kaldıramazdım.

Biz Murat’la beraber daha ilkokul üçteyken bir Karabela Çetesi kurduk.

Devamı

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder