4 Haziran 2011 Cumartesi

Bursaya Geliş

Sene 2001, o zamanlar daha yeni kazanmışız üniversiteyi. Kampüse gittik tabi ortam güzel, kampüs bizim Malkara kadar. “Malkara neresi diye” soracaksınız hemen tabi… Efendim, Malkara zamanında bölgenin yerlisi tarafından Trakya Bölgesi’nde aranıp bulunmuş, oralardaki tek tepeye itinayla kurulmuş gereksiz bir yer. Çok da önemli değil hani nerde olduğu canım! Abuk sabuk sorular sormayın mesele anlatırken. Sonra birden farkettik ki bizim bölüm üniversitenin üvey evladı. Ali Osman Sönmez Kampüsü’ndeymiş. Neyse küfrede küfrede biniyoruz otobüse “nerden düştük buraya” nidalarıyla beraber. Tabi yeni olduğumuz için nerede inmemiz gerektiğini bilmiyoruz. Ordaki Şöför amcaya güvercin adımlarla yaklaşıp:

-Meleba abi!
+Buyur yiğenim
-Abi ben, Ali Osman Sönmez Kampüsü’nde ineceğim ama nerde bilmiyorum. Beni indirir misin orda?
+Tabi sen merak etme. Otur arka koltuğa hemen ben sana söyleyeceğim.
-Sağol abi!

Devamı

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder